niedziela, 26 sierpnia 2012

Besty 1

Cześć!
Na początku chciałam podziękować za ponad 600 wyświetleń strony :) 
 


Dzisiaj wstawię kilka bestów :D

  Ja tam wiem o co chodzi ;D

Mhm... te bajki były superaśne xD Ale ja oglądałm tylko : 1, 2, 3, 5, 7, 9, 14 ;)





 

    

   Lubię Japonię <33

http://i2.pinger.pl/pgr85/aa251ed40016fb6c501d5691/jak-mozna-nie-lubic-the-wanted-pl-d018bc-1.jpeg hihihih <33

http://img1.besty.pl/static/1503414.jpg  AAAA boskie <333

  Hahaha to jest dobre , zawsze tak mówią ;)

  Tak ja tak wolę ;D

 
  No oczywiście że tak <33

   

  

Pokój bez numerka   To jest dobre ;D

Ale jak moja koleżanka mi to powiadała, jak ja jeszcze tych bestów akurat nie przeglądałam to to się wydawało straszniejsze ;D

Awwww... Nathanik z The Wanted ;D
<Ten najmłodszy > <333

  
Mom please !! <33 

  Me Gusta !

dekarboksylacja No właśnie ! xD

  ''I LOVE YOU ''

  

  Taaa ona jest mocna z tym swoim śmiechem <3

  


    

  

  
Dokładnie <3

  

   Mmmmm... krówki <33

  


Nic tak nie zbliża    

  


   


   

OOOOO TAK <3 ;*


Ian <33 ;*

  

Noo warto ! ;)

   


 
 I tym bestem mi zepsuli wtedy dzień, kiedy to czytałam :DOSŁOWNIE !  ;C

   

naucz sie   

   

  Hahaha, dobre :NIE! 

 
 No to to racja! :C

  


Depp & Burton    

Kocham <3333333333

    

   


 
 Ejjj... ale to na serio działa !!!!!!! xD :D

  
  Taaa!


   


   

 


   

Chyba wiadomo : NIE BO NIE ! :D xD

   


  


  

   


     


   

     

Możee nie straszne , ale dziwne (o)_0 

Dobra to chyba tyle xD
Dużo tego c'nie ?
Piszcie jak coś w komciach...
I nie zapominajcie : wandeciara@gmail.com, piszcie jeśli chcecie żebym coś na blogu
wstawiła lub w jakiejkolwiek sprawie :)

To bajuu!!









1 komentarz:

  1. Cool. Kocham przeglądać besty. Tych co wstawiłaś na bloga jeszcze nie widziałam, a szczególnie z mężczyzną i hotelem... Brrr

    OdpowiedzUsuń