czwartek, 23 sierpnia 2012

Potrawy



Hejka! :)

Przed chwilą sobie pomyślałam że nie mam co dzisiaj napisać . . . 
Ale skakałam sobie po internecie i wlazłam w obrazki i napisałam sa ( i spacja )
I mi wyskoczyły różne pysze sałatki :):)
Aż ślinka cieknie . .

 








Też takie lubicie  ? Bo ja uwielbiam ..:D                          
Mama robi takie na święta . . . one są pyszneee... :P
                                                                    

Albo taka z gyrosem ...

Aż już jestem głodnaaa . . . . . :0


A najlepsze z jedzonka są tłuczone ziemniory;P;P;P;P;P;P
Też się zgadzacie ??

I jeszcze do tego kurczak ..... mmmm pyycha :D

 

A co powiecie o krokietach ?? Mmmmm...
    

A co powiecie o mięsnych kluskach ??

         

A jakie wy macie ulubione potrawy ??
Napiszcie w komciach :)






2 komentarze:

  1. Mniam, krokiety... Narobiłaś mi ochoty na sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam od tygodnia ochotę na pomidorówkę choć jem ją juz od 5 dni

    OdpowiedzUsuń