niedziela, 12 sierpnia 2012

Niekryty krytyk 2

Hejka !
Sorka że wczoraj nie pisałam ale nie było czasu.
Ale dzisiaj za to napisze dwie notki żeby było wszystko po kolei z tą listą ;P
To dzisiaj Niekryty Krytyk ( z wczoraj ) i Quiz czyli test : Jaki chłopak da ci szczęście ?



- Czy tylko ja odnoszę wrażenie że te dziecko potrafi zaglądać w głąb duszy ? xD
- Jeśli twoje dziecko powtarza ciągle Tubisiowy Krem, To wiedz że coś się dzieje ;D
- Tinki Winki - A nie Walduś ?
hahaha to mnie rozbroiło xD
- No moja kołderka po też nie wygląda za dobrze ;) . .  . . Aaa bo to jest imię xD
 - Dupy nie umył . . . . nie no żartuję . . . nie właściwie nie żartuję ;)
- Mówiłem że dupy nie umył ?!
- Telegrzanka się wymawia ! Co ty jedynek nie masz . . . . a nie masz
- Nie rozlać nie rozlać . . . . . . Kto by się spodziewał! ;D
- No a ja się dziwiłem dlaczego odkurzacz zapchał siostrzeńca !!
Hahaha

To tyle xD
On mnie rozbraja normalnie haha ;D
Później będzie notka Test : Jaki chłopak da ci szczęście
To baju !

1 komentarz: