wtorek, 7 sierpnia 2012

Mała lista xD

Hejka ;)
Po raz kolejny dzisiaj :)

Oglądałam swoje gazetki dzisiaj i stwierdziłam że zrobię małą listę < a może dużą, jak kto tam uważa xD > tego co będę tu pisać na blogu.Czyli co w tym dniu, następnym itd.

Więc piszę :

W 1 dniu czyli jutro :  Straszne historie 
2. Wszystko o gwiazdach  < to będzie długa notka ;P >
3.Jak się bronić przed < łagodnie mówiąc > nachalnymi ludźmi i nie tylko ..
4.Niekryty krytyk 
5.Quiz 
6.Dziewczyny lepsze od chłopaków < wyjaśnienia ;D >
7.Straszne historie 
8.Złam jego miłosny szyfr < czyli jego gesty co oznaczają >
9.Polecane blogi < przeze mnie >
10.Wszystko o The Wanted ;*
11.Uroda 
12.Jak wyrobić się w kilka minut z domu
13. Polecane książki
14.7 tekstów i 6 oznak tego że nie rozumiesz swojego chłopaka < z jakiejś gazetki >
15.Sny gwiazd i ich wyjaśnienia
16.Straszne historie
17.Niekryty krytyk
18.konkurs na najfajniejsze i najciekawsze blogi
19.Strony internetowe < facebook, nk >
20.Strony internetowe na których trzeba  się logować
21. Pismo Japonii
22.Szkoła w Japonii
23.Dziewczyna robiąca ciekawe zdjęcia z Japonii


Ależ tego trochę jest co ??? hahaha Czyli notki na kolejne . . . . 23 dni czyli do 30 sierpnia jak to obliczyłam.Mam nadzieję że mi nic w tym nie przeszkodzi bo 15 jadę do Niemiec i będę musiała parę gazetek zabrać xD ;D ;) Trudno . . . . . . 

To chyba tyle , dzięki cześć !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz