środa, 22 sierpnia 2012

Straszne historie 4

Hejka!

Teraz wstawię straszne historie, bo zauważyłam że je lubicie. . . . tak samo jak ja ;D


Rodzice Katie kupili jej mały domek za miastem. Była to nagroda za zdaną bardzo dobrze maturę. Katie była bardzo szczęśliwa i postanowiła urządzić tak zwana parapetówę. Zaprosiła 6 swoich najbliższych znajomych: Lynell, Lilly, Christinę, Ashley, Marka i Toma. Do około 2 w nocy bawili się, a później postanowili iść spać. Dziewczyny spały w jednym pokoju, a chłopcy w drugim. Towarzystwo było bardzo zmęczone, więc od razu zasnęli. Jednak po godzinie Katie zbudziło stukanie. Obudziła śpiącą obok niej Lynell i razem postanowił sprawdzić, co wywołuje hałas. Jednak w ciemnościach nic nie mogły dostrzec. Nagle Lynell spostrzegła, że coś porusza się na balkonie. Dziewczyny były zbyt wystraszone, żeby ta, pójść, więc pospiesznie obudził chłopców i resztę dziewczyn. Chłopcy wzięli noże i wyszli na balkon, jednak COŚ zniknęło. Mimo wszystko każdy się bał i postanowili już nie spać. Siedzieli w pokoju dziewczyn i nasłuchiwali. I tym razem coś zaczęło stukać, ale o wiele głośniej. Chłopcy znów zakradli się na balkon i ujrzeli wysoką postać odwrócona do nich tyłem. Dziewczęta postanowił zadzwonić na policję, a chłopcy nadal obserwowali postać. Gdy przyjechała policja postać zniknęła, więc policjanci postanowili przeszukać dom. Nagle jeden z nich podszedł do przyjaciół i powiedział:
- Mieliście duże szczęście, bo owa postać nie była na balkonie, ale... w domu. W oknach balkonu widzieliście jej odbicie...
I pokazał im zakutego w kajdanki wysokiego mężczyznę


To jest prawdziwa historia z 2009 r. napisana przez jakąś osobę na zapytaj.com.pl
Ona pisze :

ja ją sama przerzyłam to było niecałe 2 tygodnie temu

Była godzina 22:00 nikogo nie było w domu więc pisałam z kumpelą SMS napisała mi że na TVN leci super straszny HORROR więc włączyłam telewizor to naprawde było straszne było tam że jak się powie taki wyraz przed lustrem to zjawa z żyletką potnie ludzi pewna dziewczyna w tym filmie powiedziała to i po dwóch dniach została pocięta fil skończył się o 1:45 w nocy poszłam spać sniło mi sie że moja koleżanka to powiedziała i została pocięta TO NIE BYŁ SEN! kiedy się o tym dowiedziałam prawie dostałam zawału jeżeli powiecie przed lustrem"VODERMOTE"TA ZJAWA PRZYJDZIE do waszego domu.


ja tego nigdy nie powiem koleżanka żyje ale jest w ciężkim stanie miała już 2 operacje troche w to niewieże ale nie próbuje

 

Ja też nigdy tego nie robiłam i nie zamierzam . . . . Brrrr...... to jest straszne ..... nawet jeśli to nie jest prawda . . . . a może jest ? Jak wy uważacie ? Czy robiliście już takie rzeczy ??

 

mała dziewczynka z rodzicami przeprowadziła sie do starego domu,na strychu znalazła starą i brudną lalkę.dziewczynka bardzo polubiła lalke i nie chciała bawić sie niczym innym,lalka jak sie nacisnęło jej brzuch to powtarzała w kółko: siedem siedem siedem... pewnego wieczoru matka uszłyszała krzyk dziewczynki dochodzący ze strychu,pobiegła na góre a tam...leżała martwa dziewczynka a obok niej leżała lalka i powtarzała tym razem: osiem osiem osiem...

 Chyba wiecie o co tutaj chodzi ?? 

To chyba tyle, dzięki cześć ! ;)

Mam nadzieję że tym razem też się podobało :)

2 komentarze:

  1. Pierwsza: Oh My God. Na serio miały szczęście.
    Druga: No i teraz przed lustrem będę cały czas sobie w myślach powtarzać ,,Nie mów tego, nie myśl o tym"
    Trzecia: Niewiem czy dobrze myślę, ale czy tu chodziło o to, że lalka liczyła zabitych ludzi?
    Aż ciarki przechodzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory ale nie przeczytam tego bo sie boje

    OdpowiedzUsuń