poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Good Time !!

Hejka!
Uświadomiłam sobie że to chyba bez sensu pisać listę na przyszłe dni . .  to co mam piać : -/
Po prostu będe pisać co mi się będzie chciało i wgl.;)
Tak będzie fajniej :D
Oczywiście napisze te notki < to co było w liście > ale nie wiem kiedy i czy po kolei x-)
----------------------------------------------------------------------
Więc tak :
Słyszeliście o tej nowej piosence  Carly Rae Jepsen <czy jak to tam się piszę xD>?
Śpiewa tam z jakimś Owl City. Piosenka nazywa się ''Good Time''
I nawet nieźle wpada w ucho ;)
O to ona :


A tak przy okazji to jak byłam w Niemczech to kupiłam sobie bejsbolówkę, czerwoną xD
Fajna jest ! ;0 ;D
-----------------------------------------------------------------------------
A jeśli macie jakieś pytania < w każdych sprawach> czy chcecie żebym coś
tutaj dała na blogu, to śmiało piszcie :D
Jestem do dyspozycji piszcie na : wandeciara@gmail.com :)
A jeśli lubicie The Wanted tym bardziej piszcie !!!!
I dla Wandeicarów ( ;D ) polecam tego bloga :http://corneliaatw.blogspot.com/

To chyyyyba tyle :))))))))) Bajuuu !
Dzięki, cześć :0
A jeszcze dodam taką fajną piosenkę na rozruszanie atmosfery hahaha !!! xD


Enej - skrzydlate ręce !
Fajna jest co ??
 

 Dobra już kończę xP
Dzięki , cześć!

1 komentarz: